Oferta

Jestem fotografem i grafikiem. Jako fotograf nie zmieniam rzeczywistości. Staram się po prostu pokazywać ją z jak najlepszej strony. Łączę sztukę i rzemiosło. Posiadam legitymację prasową ułatwiającą fotografowanie rożnych wydarzeń i licencję na fotografowanie  w miejscach sakralnych

Fotografia reportażowa, to ważna część, wspierająca w działaniach marketingowych i wizerunkowych. Wiem, ile pracy wymaga przygotowanie takich wydarzeń, dlatego też dbam o szczegóły zlecenia. Do zdjęć reportażu używam profesjonalnych lustrzanek i obiektywów CANON. Wykorzystuję kreatywnie światło zastane a także systemowe lampy błyskowe.

Fotografia reportażowa dokumentuje, utrwala istotne momenty, oddaje atmosferę i charakter danego wydarzenia. Fotoreportaż to wiecej niż tysiąc słów, a na jego niepowtarzalność składają się właściwe ujęcie, zatrzymanie chwili, akcji, ruchu. Fotoreportaż to przede wszystkim funkcja dokumentalna. To właśnie te ujęcia często przesądzają o tym jak uczestnicy zapamiętają to wydarzenie lub jak event zostanie zrelacjonowany przez media. Dobra relacja fotograficzna pozwoli na przywrócenie wspomnień z minionych wspaniałych wydarzeń i na długo zapadnie w pamięć odbiorców.

W fotografii eventów najważniejsi są ludzie, nie tylko prelegenci ale także uczestnicy spotkania. Staram się robić zdjęcia będąc niewidocznym ale zawsze we właściwym miejscu i czasie chwytając naturalne zachowania, gesty, spojrzenia czy uśmiech.

Oferuję obsługę fotograficzną :

– konferencji, kongresów, seminariów.
– szkoleń i imprez firmowych oraz imprez integracyjnych.
– bankietów, bali, gal.
– imprez masowych i plenerowych (wystawy, festiwale, festyny).
– imprez kulturalnych (koncerty, spektakle teatralne).
– imprez sportowych

Aby najlepiej wykorzystać materiał zdjęciowy fotograf powinien znać jak najwięcej informacji, które otrzyma przed wydarzeniem. Profesjonalna fotografia eventowa nie może być chaotycznym zbiorem zdjęć z wydarzenia. Warto zatem zadbać o Brief eventowy, który powinien zawierać podstawowe informacje jak:

Krótka charakterystyka firmy lub Marki,
Rodzaj eventu (marketingowy, biznesowy, integracyjny) i charakter (uroczysty, luźny)
Ilość uczestników i ewentualnie odwiedzających
Wstępny harmonogram wydarzenia